Kicsit elrugaszkodva a honlapkészítés témától, most a szállodai szórólapokkal foglalkozom bejegyzésemben.
Minden szálloda készíttet szórólapot. A szórólap nagyon jó módja a reklámozásnak. Elküldhető, lerakható, odaadható, stb. De ennél a lehetőségnél is figyelni kell a célokra, a megjelenésre. Egy szórólappal szemeben ugyanis hasonló elvárásokat kell támasztanunk, mint egy honlapnál.
Mi a fontos?
- átláthatóság
- figyelemfelkeltés
- lényegre fókuszálás
- rendezettség
- arculathoz igazítás
Ha szórólap készítés /készíttetés során ezekre odafigyelünk, már meg is kaptuk a főbb irányvonalat, és elrontani szinte lehetetlen.
Szórólap készíttetés során
A szórólap ára általában meghatározó szokott lenni egy megrendelés mérlegelésekor. Ilyen csapdába esett szállodát sokszor láttam már. A spórolásból az született, hogy kétszer kellett a szórólapot legyártani. Az olcsóság ugyanis a hozzá nem értést vonta magával, ami a szórólap üzenetének nehézkes átadását eredményezte. Márpedig a szórólap is hasonló egy honlaphoz: ha elsőre nem megy át az üzenete, érdektelenné válik az olvasó, és eldobhatja azt.