Napjainkra lejárt az a módszer, hogy egy honlapnál csak a külalakra kell odafigyelni. A mai modern felfogású honlapkészítés különösen a szálláshely honlapok esetében csúcsosodik ki. Együttműködő hozzáállást igényel a megrendelő részéről, ezen kívül nagyfokú és összetett tudást és tapasztalatot a marketing cégtől.
Mi a különbség az elavult technikájú és a mi honlapjaink között?
Régen a tervező cégek nem értettek, és nem is vették figyelembe az online marketinget. Ez mára annyiban módosult, hogy ugyan mindenki megértette fontosságát, de kevesen tudják helyesen alkalmazni, együttesen kezelni a különböző hatást javító módszereket. Nálunk honlaptervezés alkalmával olyan szakemberek dolgoznak honlapján, akik nem csak a designal, hanem a megvalósítandó céllal is foglalkoznak.
Például a menük kialakításánál nem csak az esztétikát vesszük figyelembe, hanem a menüpontok fontosságát, csoportosítását, látogatók érdeklődési területeit, és véleményünket statisztikailag is alátámasztjuk.
A módszer lényege a stabil alap megteremtése
A lényeg, hogy magát a honlapkészítés műveletét alapos felkészülés előzze meg. Egy stratégiai tervet készítünk, aminek köszönhetően nem egy, a tervezőnek és a szállodaigazgatónak tetsző oldal lesz az eredmény, hanem a közönség számára is informatív, foglalást segítő honlap. A stratégia másik előnye, hogy a honlap struktúrája és tartalma szakemberünk segítségével készül, olyan módon, hogy azt a keresőrobotok megfelelő kulcsszavakra előre sorolják találati listájukon. A honlap így keresőoptimalizálás szempontjából is minden igénynek megfelel!
Milyen honlapkészítés lépések vezetnek el a sikerhez
Már a honlapkészítés menetén észrevehető az apró részletek kiemelt fontossága.
-
Helyzet rögzítése (ha van régi honlap): elemezzük hatékonyságát, látogatóit, melette megjelenő honlapokat
-
Internetes környezet felmérése: konkurencia, lehetőségek, lemaradások elemzése
-
Stratégia meghatározása: kialakítjuk a honlap stratégiáját, hogy az alapján tervezhessük meg a honlapot.
-
Honlapkészítés: a felmérések igények és célok figyelembevételével elkészítjük a honlapot.
-
Utómunka: tesztelés, látogatottságnövelés (igény szerint), statisztika megfigyelése
Miért kaphatja tőlünk mindezt jobban mint mástól?
Szállodai honlapokkal foglalkozunk, és minden műveletnél szakemberekkel dolgozunk. Úgy tapasztaltuk, hogy ha szakterületén kívül minden munkatársunk átlátja az egész rendszert, akkor hatékonyabb a közös munka, jobb honlapot (és online marketinget) tudunk adni. Próbáljon ki minket Ön is!