Lokális marketing segítségével helyi üzletek érhetik el a közelben lévő ügyfeleiket. Szállások esetén ez az eszköz segíthet, hogy akár a térképen le is foglalhassák vendégeink a szállásukat, vagy értékeljék az ottani élményeket.
Lokális marketing minden szálláshelynek
Mára kötelező lett a Google cégem szolgáltatásra való regisztráció, hiszen a kereső magától is felteszi a vállalkozást és ha nem kezeljük magunk a megjelenést, akár ellenőrizetlen vagy megválaszolatlan vélemények is napvilágot láthatnak.
A lokális marketing tehát nem csak opció, hanem a cégek jól felfogott érdeke is.
Hogyan működik a helyi marketing?
Minél több helyen (weboldalon, katalógusban) jelen vagyunk, minél több értékelést kapunk, és minél jobban "helyi" a weboldalunk, annál jobb pozícióban fog listázni a Google is.
Az egész tevékenység a lokális online marketing, amiről már több írás is született, egy komplex tevékenység és szakértelmet igényel. Helyi vállalkozásként arra kell törekednünk, hogy a környékkel kapcsolatos oldalakon megjelenve úgynevezett említéseket kapjunk, amik láthatatlan linkként működve növelik népszerűségünket.
Mit tegyünk először?
- Regisztráljunk a Google Cégem felületre, ahol adatainkat megadva ellenőrzési és módosítási jogot kapunk adataink szerkesztésére.
- Szerezzünk értékeléseket vendégeinktől, ügyfeleinktől
- Írjunk lokális tartalmú cikkeket