Joggal riadnak meg (ha nem is mutatják) az optimalizáló cégek, amikor eredményes szállodai honlap tervezésére kérik fel őket. Külön szakág ez a honlapok között. Ennek az oka, hogy alaposan ismerni kell a lehetőségeket, a látogatók szokásait.
Honnan lehet látogatókat szerezni?
Szállodai honlap a keresőkből, linkgyűjteményekből, gyűjtőportálokról kapja látogatásait. Tapasztalatra a megfelelő kulcsszavak megtalálásánál, a látogatottabb és költségekben megtérülő portálok felderítésénél van szükség. Lehet egy honlap bizonyos szavakra elöl a keresőkben, jelen lehet több ezer portálon, ha azokra nem találnak rá az igazán értékes látogatók.
Miért jelent kihívást egy szálláshely weboldala?
Akkora a kínálat, olyan sok a lehetőség, hogy nehéz megtalálni a megtérülő utakat. Sokan aprózzák el erőforrásaikat a különböző fölösleges kulcsszavakra, pénzüket a haszontalan hírdetésekre. A pazarlást tapasztalattal, és idővel lehet megszűntetni, vagy előre gondolkozással. Az eredmény egy vendégtermelő szállodai honlap.
Szállodai honlap
2008.06.10. 18:27 KissPéter
1 komment
Címkék: szallashely látogatottságnövelés szállásadóknak
A bejegyzés trackback címe:
https://hotel-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr7520363
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Ambrus Attila 2008.09.22. 11:08:43
naja, nekem a 3. Céggel sikerült...