- A nyomtatott anyagokkal ellentétben a webes tartalom könnyen módosítható
- Frissített tartalom mellett még egy szálloda honlapjára is érdemes rendszeresen visszatérni
- Foglalkozni kell a látogatottság növeléssel
- Kapcsolatot kell tartani a régebbi vendégekkel (automatizáltan)
- Reagálni kell a konkurencia lépéseire
Téveszme a szálloda honlapokkal kapcsolatban: készen van.
2008.02.23. 17:33 KissPéter
2 komment
Címkék: szallashely szállásadóknak szállásmarketing szállodamarketing
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Horváth Rudolf 2008.03.24. 10:37:13
Nekem is van honlapom, de nem igazán hoz vendégeket. Most még ezzel foglalkozzak, és öljek bele pénzt?
Tanders · http://www.prosign.hu 2008.03.27. 18:51:07
A "Sosincs készen" azt akarja jelenteni, hogy mindig kell egy honlappal foglalkozni. Új cikkek, új akciók, stb. Ha tovább megyek, és igazán eredményes honlapot akarok, akkor folyamatosan figyelem a statisztikát, és a látogatók kedvére alakítom.
A pénzt megéri-e?
Szerintem, ha valaki már pénzt fektetett szállodájába, panziójába, biztosan szeretné, ha vendégek is jönnének...
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal