Keresőoptimalizálás
A látogatók nagy része keresőkön keresztül jut el honlapjára, és foglalja le szállását. Profi, és hosszútávra tervezett stratégiát adunk, hogy megfelelő honlap kialakítással megfelelő kulcsszavakra lehessen előkelő helye a keresők találati listáin!
Többszörösen megtérülő befektetés
A keresőoptimalizálás, ha profik végzik, hosszú távú eredményeket produkál. Helyesen megválasztott marketing stratégiával megfelelő kulcsszavakra lehet előrejönni a találati listákon. Az eredmény: folyamatosan érkező látogatók és foglalás.
Ugyan a keresőkben van lehetőség, kattintás alapú hirdetés (PPC) megjelenítésére, de ezekért fizetni kell, és kevesebben kattintanak rájuk, mint a természetes találati listára. Az emberek bizalma mellett tehát a keresőoptimalizálás hosszú távon még költséghatékonyabb is!
Mi az a keresőoptimalizálás?
Az emberek az internetes keresőkbe beírt kulcsszavak segítségével keresnek. Egy szálláshely tulajdonos akkor boldog, ha honlapja az érdeklődő keresésére az elsők között jelenik meg a találati listákon. A keresőoptimalizált honlap azt jelenti, hogy az oldal mind felépítésében, mind tartalmában és programozásában a lehető legjobban segíti a keresőrobotokat, így azok nagyobb eséllyel hozzák ki listája élén a weblapot.
Megy magától, vagy segíteni kell?
A keresők, mint a Google úgy vannak kitalálva, hogy a témában legjobb honlapokat hozzák előre a listáikon. A jó honlap pedig az, amin hasznos tartalom van, amit a látogatók is szeretnek. A keresők algoritmusai ezen oldalak megtalálására vannak kihegyezve.
Tehát, ha van egy jó honlap, onnantól megy minden magától? Nem. A találati listákat egy jó honlappal könnyebb meghódítani, de további segítségekkel „ösztönözhetjük” a keresőket, hogy bizonyos kulcsszavakra előrébb helyezzenek másoknál.
Segítő módszerek
-
Keresőbarát honlap kialakítás
-
Link népszerűsítés
-
Kulcsszóra optimalizálás
-
Tartalom kulcsszólista alapján történő megírása
Ezt a segítséget adjuk meg
Az optimalizálás folyamata alatt olyan műveleteket viszünk végig, ami javítja bizonyos kulcsszavakra (amiket megkeresünk) való pozíciót a keresők találati listáin. A keresőkben való jelenlét az egyik legfontosabb vendégforgalom a honlapon.