HTML

Bejegyzés értesítő



Iratkozzon fel, és elküldöm a legfrissebb híreket, trükköket a szállás marketing világából!

Név:*
E-mail cím:*
Honlap címe:

A hírlevél a blog.szallasmarketing.hu oldal heti frissítéseiből is válogat, így folyamatosan működik.

Hotel marketing

Állandó oldalak

Szállás Marketing

Hotelek és szálláshelyek marketingje az interneten. A szálláshelyek foglalásának a fele az internetről érkezik. Akinek nem, annak órái meg vannak számlálva.

Legújabb hozzászólások

Feedek

Hotel

Hotel marketing

Szövegek rendszerezése

2008.01.25. 00:19 KissPéter

Egy Kedves ügyfelem hírlevelének készítése közben egy fontos hibát kellett kijavítani.
Volt egy csomagajánlat, annak egy leírása, dátuma, ára, és egy időtartama (nap/éjszaka). Nos hírlevelében több ajánlat is megjelent, így ajánlva fel a választás lehetőségét. Remek megoldás, főleg, ha jól csoportosítja, rendszerezi az ember.

Mi volt a hiba?
A hiba az volt, hogy a szöveg nem volt egységes. Az egyik ajánlatnál a név mellett volt az időtartam, a másiknál az ár mellett. Az egyiknél a leírás után volt az ár, a másiknál cím alatt. Érdemes figyelni arra, hogy egységes legyen minden, amit kiadunk a kezünkből, hiszen az átláthatósággal segítjük a vendéget a döntésben!

1 komment

Címkék: marketing szöveg szállásmarketing szállodamarketing

A bejegyzés trackback címe:

https://hotel-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr88310725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Popup Akadémikus · http://www.popupkeszito.hu 2008.05.17. 21:03:20

Jobb lenne, ha példával mutatnád be, hogy milyen volt, milyen lett... Így nem elég szemléletes...