HTML

Bejegyzés értesítő



Iratkozzon fel, és elküldöm a legfrissebb híreket, trükköket a szállás marketing világából!

Név:*
E-mail cím:*
Honlap címe:

A hírlevél a blog.szallasmarketing.hu oldal heti frissítéseiből is válogat, így folyamatosan működik.

Hotel marketing

Állandó oldalak

Szállás Marketing

Hotelek és szálláshelyek marketingje az interneten. A szálláshelyek foglalásának a fele az internetről érkezik. Akinek nem, annak órái meg vannak számlálva.

Legújabb hozzászólások

Feedek

Hotel

Hotel marketing

Hotel honlap elemzés

2013.10.30. 16:16 KissPéter

Az online megjelenés napjainkban rettentően fontos. Amikor viszont honlapja nem hozza várt eredményt, meg kell találni az okokat, hogy a hibák kijavításával, illetve az oldal esetleges újratervezésével megnőjön a foglalások száma.

Szakértői honlap elemzés

Egy honlap minden ágában jártas szakértőnk meg tudja mondani a honlap külalakjának hiányosságait, fölöslegesen használt elemeit, illetve a programozásban elkövetett hibákat, melyek gátolják a keresőket az oldal előrébb sorolásában a találati listákon. Ezen az eredmények alapján lehet az oldalt újra tervezni, vagy átalakítani.

Statisztika elemzése

A statisztikai elemzésnél konkrét, a honlapon működő statisztikai rendszerek által szolgáltatott adatokat vesszük alapul. A honlap statisztikáiból, és beépíthető tesztelő egységekből álló rendszerrel pontos információkat kapunk, a menüpontok helyes sorrendjétől kezdve az oldal egyéb elrendezésein át, addig, hogy miként kaphatunk keresőkön keresztül több látogatót.

Minden mérhető és elemezhető

Az internet nagy előnye a többi médiával ellentétben, hogy minden egyes elem mérhető, így kiszámolható, az egy foglalásra eső költség is. Folyamatos elemzéssel állandó kontroll alakítható ki, és folyamatos javulás érhető el.

Például pontos eredmény készíthető arról, hogy a nyitóoldal kétféle kialakítása közül melyik eredményez több foglalást. A számszerűsített adatok eredményeképpen választható ki a megfelelő terv.

Mikor van szükség elemzésre

Kétféle honlapelemzés létezik. Az egyik, a kezdeti, vagy egyszeri honlap elemzés, amikor egy szállás honlapon addig nem mértek semmit, és egy nagy elemzést kell csinálni a javulás érdekében.

A másik, a folyamatos elemzés. Ekkor szálláshelytől függően havonta kéthavonta helyzetjelentést készítünk. Elemezzük a látogatók viselkedését, keresőkben elfoglalt pozíciókat, a hirdetések reklámkampányok eredményességét, és javítjuk hatékonyságukat.

Az elemzés eredménye alapján elérhető

  • Látogatók nagyobb számban foglaljanak

  • Több látogató legyen a honlapon

  • Visszatérő látogatók

  • Hatékonyabb kommunikáció

Szólj hozzá!

Címkék: látogatottságnövelés

A bejegyzés trackback címe:

http://hotel-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr685606620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.