HTML

Bejegyzés értesítő



Iratkozzon fel, és elküldöm a legfrissebb híreket, trükköket a szállás marketing világából!

Név:*
E-mail cím:*
Honlap címe:

A hírlevél a blog.szallasmarketing.hu oldal heti frissítéseiből is válogat, így folyamatosan működik.

Hotel marketing

Állandó oldalak

Szállás Marketing

Hotelek és szálláshelyek marketingje az interneten. A szálláshelyek foglalásának a fele az internetről érkezik. Akinek nem, annak órái meg vannak számlálva.

Legújabb hozzászólások

Feedek

Hotel

Hotel marketing

Szállodai online marketing

2008.11.19. 09:01 KissPéter

Miután már elég sok oldalt leelemeztem az ingyenes szállodai honlapelemzés blogon, fejlődést tapasztaltam a szállásadók szállodai online marketing szerepének megítélésében. Míg pár éve még az árajánlatok is arról szóltak, hogy "szeretnék egy szállodai honlapot", mára már sokkal konkrétabb elképzelésekkel keresnek meg a szállástulajdonosok.

A szállodai online marketing szerepe nő

Egyre szorosabb a verseny az interneten, egyre jobban oda kell figyelni a szállodai online marketing stratégiára is. Nem elég csupán egy honlap, annak látogató és keresőbarát kialakításúnak kell lennie. A honlapok 90%-a még mindig nem alakította át, 60%-uk még mindig nem készíttet elsőre keresőbarát honlapot. A kissebb szálláshelyeknél még drasztikusabb a helyzet, hiszen sokan mennek bele ingyenes tárhely, vagy honlapkészítési lehetőségekbe. ezek nem csak a megjelenésnek tesznek rosszat, hanem sok esetben képtelenség az oldalt keresőoptimalizálni, és élni a szállodai online marketing lehetőségeivel.

1 komment

Címkék: szállodamarketing

A bejegyzés trackback címe:

http://hotel-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr22777251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Kecskés Pál 2008.12.04. 17:25:00

Marketing feladatok

A feladatok sorrendje szerint írom le: első az oldal technikai felkészítése a keresőrobotok fogadására (pipa), második a megfelelő menürendszer kialakítása és releváns tartalommal feltöltése (pipa), a harmadik pedig a linkmarketing. Ezek után jöhet a keresőmarketing, amikor előrehozzuk az oldalt a keresőkben. Végül az analizálás, ahol a konverziós értéket növeljük.