Amikor egy kulcsszóra verseny alakul ki a keresők első helyein, nem biztos, hogy mindenkinek lehetősége van beszállni, és kűzdeni a legjobb helyért. De csupán a természetes találatok között :)
Például ekkor éri meg kattintás alapú (PPC) hírdetéseket indítani.
Mikor éri meg különösen?
- Amikor arányaiban kevesen kattintanak egy kulcsszóra, mégis értékes találatokat kapunk
- Nagy versenynél, több kattintás reményében
- Amikor esély se lenne megjelenni a természetes találatok között
Ne pazaroljuk értékes erőforrásainkat "haszontalan" szavak előrehozásával, jelentessünk meg PPC hírdetést, így könnyen az élre törhetünk anélkül, hogy a konkurenciával kellene kűzdelmet folytatni.
Milyen lehetőségek vannak PPC hírdetést alkalmazni?
- Kattintás alapú, PPC hírdetést Magyarországon az AdWords, és eTarget rendszerében érdemes feladni, mert hatékonysága ennek a két szolgáltatónak a legnagyobb.
- Saját maga hozhat létre kampányokat, és kezelheti őket (egy kis olvasnivaló a kattintás alapú hírdetésről)
- Együttműködhet egy céggel, akik segítenek (és sokkal eredményesebben) a kampányok elkészítésében, kiértékelésében (íme egy PPC szolgáltatás szállásoknak)