HTML

Bejegyzés értesítő



Iratkozzon fel, és elküldöm a legfrissebb híreket, trükköket a szállás marketing világából!

Név:*
E-mail cím:*
Honlap címe:

A hírlevél a blog.szallasmarketing.hu oldal heti frissítéseiből is válogat, így folyamatosan működik.

Hotel marketing

Állandó oldalak

Szállás Marketing

Hotelek és szálláshelyek marketingje az interneten. A szálláshelyek foglalásának a fele az internetről érkezik. Akinek nem, annak órái meg vannak számlálva.

Legújabb hozzászólások

Feedek

Hotel

Hotel marketing

Szálláshely marketing

2008.02.01. 20:21 KissPéter

Egy szálláshely marketing költségvetés nem feltétlenül kell nagynak lennie!
Mint sok cégnek, az enyémnek is kevés pénz állt rendelkezésére amikor elindult. Egy szálláshelynek sem kell milliós reklámkampány a foglalásokért. Egyrészt a látogatókat a keresőkből is ki lehet halászni, másrészt a kattintás alapú (PPC) hírdetésekből lehet hatékonyan előteremteni. 

Ha még pénzt is szeretnék áldozni, egy foglalásért mit tegyek?
A PPC hírdetéseknek kiemelt szerep jut a szálláshely marketingben. Nélküle egy-egy hotelnek esélye se volna elérhetővé válni a keresők listáin. Ha magunk végezzük a (AdWords, ETARGET) reklámok felügyeletét, könnyen sok pénzbe kerülhet, míg, ha egy szakértő céggel végeztetjük, hatékonyabb, és olcsóbb lesz (mindamellett, hogy az ügynökségek jutalékért dolgoznak).

Figyelem! Találtam egy honlapot, ami kiemelten szálláshely marketingel foglalkozik. Nekik is van PPC optimalizálás szolgáltatásuk. Azért ajánlom őket, mert kifelyezetten szállodákra specializálódtak.

4 komment

Címkék: marketing szallashely szállodamarketing

A bejegyzés trackback címe:

http://hotel-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr28321422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

KKV Asszisztens · http://kkv_asszisztens.blog.extra.hu/ 2008.02.01. 20:35:04

"A PPC hírdetéseknek kiemelt szerep jut a szálláshely marketingben."
Valoban!

"Ha magunk végezzük a (AdWords, ETARGET) reklámok felügyeletét, könnyen sok pénzbe kerülhet, míg, ha egy szakértő céggel végeztetjük, hatékonyabb, és olcsóbb lesz (mindamellett, hogy az ügynökségek jutalékért dolgoznak)."

Ezzel viszont nem ertek egyet, amennyiben van ra kapacitasod, magad tudod legjobban optimalizalni a hirdetseid, illetve minimalizalni kiadasaid!

Tesztelessel, napi szintu eredmeny kovetessel, sokkal jobb megterulesi mutatoid lehetnek, termeszetesen idobe telik, mig kitanulod, de megeri!

Taubert Istvan

KissPéter · http://www.szallasmarketing.hu 2008.02.02. 01:52:29

Talán az arany középút lehet az igaz. Saját szempontunkból, ha magunk kezeljük hirdetéseinket természetesen jobb lesz, mert ebben mozgunk. Két eset van, amikor egy cég segíthet.

1. Amikor nincs alap számítógépes gyakorlata valakinek, vagy nem néz utána a témának, és vaktában hirdet. (Ha a licitálási, de főleg a CTR-el nincs tisztában)

2. Ha egy nagy verseny alakul ki a témában. Elrugaszkodva a szálláshely témától, ha például valaki ismeri a Citroen-t vásáló közönséget, jobban tud hozzájuk szólni, ismeri a keresési szokásokat. Ettől tud Ő jobban szerkeszteni egy hirdetést.

KarrieExpressz · http://karrierexpressz.blog.extra.hu/ 2008.02.02. 02:43:52

Tanders,

Vagy van egy jól menő céged, ami PPC nélkül is megél, de lehet ez offline világban is, megél, vagy van egy, ami online működik akármely szinten.
A célpiacod vagy az ajánlatod olyan, hogy PPC-vel is kénytelen vagy managelni. Akár képes vagy megfizetni akár saját magad valósítod meg, de ez igaz a SEO-ra, a SEM-re, a céged, és egyes termékeid pozicionálására.
Akár egyik akár másik igaz a vállalkozásodra a koncepciótól függetlenül egyfajta kompetencia managmentre szűkséged van.
Azt értem kompetencia managment alatt, hogy vagy képesnek kell lenned megvalósítani, vagy olyan szintű ismeretednek kell lenni mellyel a számodra, valóban legkedvezőbb ajánlót tudod megtalálni.
Még egy lehetőség van ugyan, de erre nem sokunknak van gyakorlati esélye:
Minden szakterületen szűkségünk van olyan kapcsoltrendszerre, aki a legoptimálisabb szakikat szállítja!
Tehát mivel nagy valószínűséggel, a témában való elméjjedést nem úszod meg, célszerűbb a gyakorlatiasabb részéről megközelíteni a dolgot…

KissPéter · http://www.szallasmarketing.hu 2008.02.13. 10:57:48

Valóban az "esélye se volna" talán túl általános volt. A PPC csupán egy a rengeteg lehetőség közül, csak bizonyos esetekben érdemes alkalmazni, de alkalmazni kell (illetve tanácsos).
Ha mondjuk külföldieknek hirdetne, egy szálláshely tulajdonosnak vagy hatalmas összegeket kell invesztálnia egy-egy prémium szolgáltatást nyújtó cégnek, akik mondjuk amerikában hozzák fel az oldalt a Google-ban, vagy hirdetést vásárol.

Amiről beszéltek, azt Click Fraud effektusnak nevezik, és folyik a kűzdelem ellenük, hiszen a szolgáltatónak sem érdeke, hogy a hirdetők elpártoljanak.

"ráadásul az egyik legdrágább" akkor igaz rá, amikor szakavatatlan kezekbe kerül. Azért írtam korábban:
"Ha magunk végezzük a (AdWords, ETARGET) reklámok felügyeletét, könnyen sok pénzbe kerülhet, míg, ha egy szakértő céggel végeztetjük, hatékonyabb, és olcsóbb lesz (mindamellett, hogy az ügynökségek jutalékért dolgoznak)."

Következtetésem, hogy a rengeteg eszköz mellett és azokat segítve mindenképpen meg kell húzódnia egy PPC kampánynak. Cége válogatja, hogy mire használja, de szakértő ügynökségeknek biztosan nagyobb tapasztalatuk van, így eredményesebbek lehetnek.