Egy Kedves ügyfelem hírlevelének készítése közben egy fontos hibát kellett kijavítani.
Volt egy csomagajánlat, annak egy leírása, dátuma, ára, és egy időtartama (nap/éjszaka). Nos hírlevelében több ajánlat is megjelent, így ajánlva fel a választás lehetőségét. Remek megoldás, főleg, ha jól csoportosítja, rendszerezi az ember.
Mi volt a hiba?
A hiba az volt, hogy a szöveg nem volt egységes. Az egyik ajánlatnál a név mellett volt az időtartam, a másiknál az ár mellett. Az egyiknél a leírás után volt az ár, a másiknál cím alatt. Érdemes figyelni arra, hogy egységes legyen minden, amit kiadunk a kezünkből, hiszen az átláthatósággal segítjük a vendéget a döntésben!
Szövegek rendszerezése
2008.01.25. 00:19 KissPéter
1 komment
Címkék: marketing szöveg szállásmarketing szállodamarketing
A bejegyzés trackback címe:
https://hotel-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr94310725
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Popup Akadémikus · http://www.popupkeszito.hu 2008.05.17. 21:03:20
Jobb lenne, ha példával mutatnád be, hogy milyen volt, milyen lett... Így nem elég szemléletes...